top of page

NYHEDSBREVET 'BREV FRA BERNTS' ER IGEN PÅ GADEN..

  • Forfatters billede: Lars Bernt
    Lars Bernt
  • 7. okt.
  • 1 min læsning
ree

Velkommen til oktober måneds 'Brev fra Bernts' #10 - det er endnu engang blevet tid til endnu et skud kommerciel perspektiv, som forhåbentlig kan bidrage til lidt nye kommunikative perspektiver. 


Traditionen tro, får du tre små historier og denne gang skal vi ud i internettets mørke afkroge og sætte lys på ‘The Groypers’ målgruppen, derefter skal vi udfordre om konflikter er nødvendige for en skarp brandfortælling, og så får du historien om reklame-darlingen, Liquid Death, så du er up-to-speed omkring, hvad hele den hype handler om. 


Din investering er en læsetid på ca. 3-4 minutter, men til gengæld får du noget faglig viden retur, som du forhåbentlig kan bruge konstruktivt i din hverdag. Du finder det gratis nyhedsbrev lige her: https://www.linkedin.com/build-relation/newsletter-follow?entityUrn=7166395675297865728


Tak fordi du læser med!


Bedste hilsner, Lars

 
 
 

Kommentarer


bottom of page