top of page

PROJEKT OG PROCES ER SAMMENSAT AF ERFARING, KOMPETENCER OG FORNUFT

PROCES

PROJEKT OG PROCES BEHØVES IKKE AT VÆRE SNØRKLET

Den strategiske og kreative rådgivningsindustri har ofte salg og prissætning som en udfordring, da det ikke altid er, at begge sider af bordet kan relatere til de delelementer og erfaring, der udgør forudsætningerne for prisen for et samarbejde.

En logisk løsning er transparens og grundig forventningsafstemning for at kunne opsummere det i udspecificerede oplæg.

Herunder er et bud på en traditionel proces opdelt i 4 trin, der sikrer et højt kvalitetsniveau i leverancen.

Bemærk, at de 4 trin også leveres hver for sig, da hver opgave er forskellig og således ofte påråber sig muligheden for forskellige løsninger.

filip-gielda-CjWH99QS9jQ-unsplash.jpg

 PROCES EKSEMPEL 

ANALYSE OG INDSIGTSFASE

Få indsigt i virkeligheden og om dem det handler om. Særligt kigge på adfærd, hvis de skal forstå og gøre noget nyt eller anderledes.

STRATEGI OG PLANLÆGNING

Hvad betyder mest og hvordan kan det forenkles og indkapsles i en gennemtænkt og perspektiverende sammenhæng.

KONCEPT OG KOMMUNIKATION

Gode fortællinger vandrer, så ord og tone betyder noget. Et godt narrativ og visuelt udtryk skal sammen oversætte indsigterne til hverdagsk.

MARKETING OG SALG

Ved du hvem det handler om, ved du også hvor de findes. Målrettede budskaber med skarp timing får øget opmærksomhed og skaber reaktion..

bottom of page