PROJEKT OG PROCES ER SAMMENSAT AF ERFARING, KOMPETENCER OG FORNUFT
PROCES
PROJEKT OG PROCES BEHØVES IKKE AT VÆRE SNØRKLET
Den kreative rådgivningsindustri har ofte salg og prissætning som en udfordring, da det ikke er altid, at begge sider af bordet kan relatere til de delelementer, der udgør forudsætningerne for prisen for et samarbejde.
En logisk løsning er transparens og grundig forventningsafstemning, for at kunne summe det op i udspecificerede oplæg.
Herunder er et bud på en traditionel proces, opdelt i 4 trin, der sikrer et højt kvalitetsniveau i leverancen.
Bemærk, at de 4 trin også leveres hver for sig, da hver opgave jo er forskellig og således påråber sig muligheden for forskellige løsninger.

PROCES EKSEMPEL
ANALYSE OG INDSIGTSFASE
Få indsigt i virkeligheden og om dem det handler om. Særligt kigge på adfærd, hvis de skal forstå og gøre noget nyt eller anderledes.
STRATEGI OG PLANLÆGNING
Hvad betyder mere end andet og hvordan kan det forenkles og indkapsles i en gennemtænkt og perspektiverende sammenhæng.
KONCEPT OG KOMMUNIKATION
Gode fortællinger vandrer, så ord og tone betyder noget. Et godt narrativ og visuelt udtryk skal sammen oversætte indsigterne.til hverdagsk
MARKETING OG SALG
Ved du hvem det handler om, ved du også hvor de findes. Målrettede budskaber med skarp timing får opmærksomhed og skaber reaktion..