top of page
Søg

HVAD KALDER MAN EN LOKAL VIRKSOMHED, MED SPECIALE I SALGSARBEJDE?

Vores bud var Cphwrks og der skal lyde et stort tak for tilliden til Jens Langfeldt, for at vælge BERNTS i forbindelse med udarbejdelsen af Cphwrks’ navn, logo og identitet. Det er altid en ære at for lov til, at bidrage med at navngive en ny virksomhed, da processen altid skal kunne omfavne drømme, strategi, ambitioner, produkter, tro, værdier, håb, målgrupper og meget andet. 


Logo, farve palette, logokombinations varianter og sat sammen til en lille snas kommunikation


Men træning gør mester og det er tredje gang på kort tid, at et BERNTS’ forslag til et virksomhedsnavn er blevet valgt som det foretrukne – hver gang i hård konkurrence med andre bud. Det er vi selvfølgelig stolte over. Særligt fordi det både har omfattet to helt nye start-ups og en mere etableret virksomhed, der ønskede vores kommercielle og utraditionelle tilgang til potentialet.


Så tak for muligheden og samtidig skal der også lyde en tak til vores gode husgrafiker Jakob Dybdal Boni der bidrog undervejs i processen. Sammen vil vi glæde os til at følge Cphwrks’ udvikling – med kæmpe hep og et stort dunk i ryggen herfra!

Commentaires


bottom of page