top of page
Søg

HVAD KALDER MAN EN LOKAL VIRKSOMHED - MED SPECIALE I SALGSARBEJDE?

Vores bud var Cphwrks og der skal lyde en stor tak til Jens Langfeldt for, at vælge BERNTS i forbindelse med udarbejdelsen af Cphwrks’ navn, logo og identitet. Det er altid en ære at bidrage med navngivningen en ny virksomhed, da processen skal ofte skal kunne omfavne en drøm, strategi, ambitioner, produkter, håb, værdier, forventninger, målgrupper og meget andet. 


Logo, farve palette, logokombinationer og en lille snas kommunikation for at illustrere sammenhængen


Men træning gør mester og det er tredje gang på kort tid, at et BERNTS’ forslag til et nyt virksomhedsnavn er blevet valgt, som det foretrukne – hver gang i fair konkurrence med andre bud. Det er vi selvfølgelig stolte over. Særligt fordi det både har omfattet to nye start-ups og en mere etableret virksomhed, der ønskede vores måske lidt utraditionelle tilgang til potentialet.


Så tak for muligheden og samtidig skal der også lyde en tak til vores gode 'husgrafiker' Jakob Dybdal Boni der bidrog undervejs i processen. Sammen vil vi glæde os til at følge og heppe på Cphwrks’ udvikling – med et stort dunk i ryggen herfra!

コメント


bottom of page