BERNTS er en hybrid mellem et digitalt bureau, et reklamebureau, en konsulentvirksomhed. og et mediehus. Fordi elementerne fra alle fire ovennævnte brancher indgår, når tiden er moden til at skabe kommercielle resultater eller salg. Ordet hybrid kommer i øvrigt fra det latinske ”hybrida”, der betyder bastard og en professionelle baggrund fra flere forskellige brancher og nicher, der det måske meget dækkende.
Her på nyhedssiden vil jeg bl.a. poste historier, long-reads og eksempler på tidligere arbejde, som er løst i et tværfagligt samarbejde mellem kreative leverandører og spændende kunder. Dette skyldes, at BERNTS løser de forskelligartede opgaver med det bedst orkestrerede hold i den pågældende situation. Disse historier er derfor inspiration til, hvad jeg f.eks. kan bistå andre med og hvad der måske vil være relevant for dig og din virksomhed.
Du bydes velkommen med en lille anekdote herunder, med billedet af chaufføren i Erbil lufthavn, da jeg var i det nordlige Irak sammen med Osama Al Habahbeh, www.linkedin.com/in/osama-al-habahbeh, udsendt af International Media Support, for at bistå en række uafhængige medier med kommerciel medie- og salgsudvikling.
Projektet bestod bl.a. af, at udvikle en salgsuddannelse for de lokale mediesælgere, samt undervise i dette over to omgange i henholdsvis Erbil og Sulaymaniyah, i den kurdiske del af Irak.
Inden turen til Irak, havde projektet allerede bestået af en foranalyse, som inkluderede besøg på mediebureauer, hos annoncører, formidlingsagenter og lignende godtfolk i Beirut, Dubai og Damaskus, for dermed bedre, at kunne gennemskue hvor annoncekronerne kom fra og identificering af potentialet, for de uafhængige medier i Irak.
Jeg deler denne lille anekdote, for at illustrere, at BERNTS påtager os mange forskelligartet opgaver og gerne vil inspirere til, at blive tænkt ind i udviklingen af organisatoriske salg- og afsætningsudfordringer, uanfægtet hvor og hvor udfordrende, at de end måtte være.
コメント