GRÅKJÆR FIK GJORT DERES KRANER OG GRAVKØER TIL EN ENDNU STØRRE STYRKE..
- Lars Bernt

- 12. sep.
- 2 min læsning
Opdateret: 1. okt.
Vi er særligt glade for vores samarbejde med Gråkjær, for ikke nok med at det er en stor velrespekteret virksomhed med dybe rødder i Vestjylland og imponerende resultater i hele landet, så synes vi også, at Gråkjær rent kommunikativt er én af landets modigste totalentreprenører.

Gråkjær har i årtier opført byggerier til bolig, erhverv, sport og landbrug. Fra nye byområder og moderne industri til samlingspunkter i mange af landets kommuner.
Men med et ønske om at øge kendskabsgraden i Østdanmark og særligt i nichemålgruppen ’Ejendomsbranchen’ har det været en fornøjelse at bistå med en række kommunikative greb og oversættelser af Gråkjær's kernekompetencer og veldokumenterede erfaring.

Det er der kommet en række hæderlige kampagner ud af og nogle af de første blev eksponeret overfor målgruppen på Estate Medias ’Ejendomsdagene 2025’ der hvert år bliver afholdt på Strandhotel Marienlyst i Helsingør i starten af september.
En intern favorit er udsagnet ’Man kan ikke malke en gravko’ og særligt, når det bliver eksekveret så elegant, som eksemplet herunder, hvor man kan tale om, at der bliver spillet med musklerne og hvis man ikke skulle kunne det som totalentreprenør, ja, hvem skulle så.

Disse kampagneudtryk er med Gråkjær Erhverv som afsender, men Gråkjær Erhverv er meget mere end det og vi glæder os til det fortsatte samarbejde, for der findes vel næppe noget mere udfordrende og spændende end modige kunder der tør gribe en anderledes idé, en skarp tekst eller et friskt citat og så tilmed fører det konsekvent ud i livet. Godt gået..
Stor tak til Gråkjær for tilliden.



Kommentarer