top of page
Søg

VELKOMMEN TIL LARS MØLLER

Lars Møller skal i den kommende måned bistå BERNTS med at forretningsudvikle et konkret projekt baseret på en spændende hypotese.


Vi har tidligere arbejdet sammen på Berlingske Media, dengang web first, free seating og web-tv var på mode. Her var vi en del af Berlingske dynamiske digitale salgsenhed, der gik på tværs af koncernens 200 mediebrands og bl.a. solgte nogle af landets første mobilannonceløsninger. 


Lars Møller har allerede kastet sig over opgaverne..
Lars Møller har allerede kastet sig over opgaverne..

Efterfølgende fortsatte Lars sin karriere inden for bureauverdenen, hvor han i syv år var direktør for iProspect, en del af Dentsu-gruppen. Derefter var han mere end fem år hos IPG Mediabrands, de sidste fire år i rollen som COO. I dag har Lars kastet sig over AI og arbejder blandt andet med at træne modeller, der kan støtte ledelsen i mindre og mellemstore virksomheder.


Jeg har glædet mig meget til at få en erfaren sparringspartner med om bord, omend for en kortere periode – og hvilken én! Det bliver godt.

Commenti


bottom of page